Inštrukcije angleščine in nemščine

Strokovna pomoč otrokom, ki želijo izboljšati ocene, popraviti NMS
ali se temeljito pripraviti na popravni izpit.

Za koga?

Inštrukcije za osnovnošolce in inštrukcije za srednješolce, inštrukcije tudi za otroke s specifičnimi učnimi težavami (disleksija, motnje pozornosti, strah pred ocenjevanjem).

Kje?

Lahko preko spleta, pred srečanjem dobite povezavo do video klica in delamo na daljavo.

V Mirni Peči, Marof 23, 2 minuti od  avtoceste Ljubljana – Novo mesto, 10 minut od Trebnjega, 15 minut od Novega mesta in 20 min od Ivančne Gorice.

Kdaj?

Po dogovoru v soboto dopoldne.

Imate vprašanje zame?

Sporočilo mi lahko pošljete kar tukaj, z veseljem odgovorim.

    Za koga?

    Inštrukcije za osnovnošolce in inštrukcije za srednješolce, inštrukcije tudi za otroke s specifičnimi učnimi težavami (disleksija, motnje pozornosti).

    Kje?

    V Mirni Peči, Marof 23, 2 minuti od  avtoceste Ljubljana – Novo mesto, 10 minut od Trebnjega, 15 minut od Novega mesta in 20 min od Ivančne Gorice.
    Inštrukcije pri učencu doma po dogovoru s starši.

    Kdaj?

    Od ponedeljka do sobote, za točno uro se dogovorimo pred srečanjem, da lahko uskladite svoje popoldanske obveznosti.

    Imate vprašanje zame?

    Sporočilo mi lahko pošljete kar tukaj, z veseljem odgovorim.

      Cena

      25,00 € /šolsko uro, če vi pripeljete otroka na Marof.

      25,00 € /šolsko uro preko Skypa.

      Kontakt

      Pokličite za inštrukcije na
      051 615 212
      ali pošljite sporočilo na
      ksenija@jezikovnasolaznam.si

      Kako potekajo inštrukcije?

      Inštrukcije angleščine ali inštrukcije nemščine začneva z otrokom tako, da se pogovoriva in analizirava težave ter zastaviva cilj. Že v prvi uri ugotoviva, kaj je resnična ovira do uspeha. Pogosto kombiniram prvine sistemskega integrativnega coachinga in NLP tehnik z razlago snovi, da je učinek učenja maksimalen, rezultat pa kar najhitreje dosežen.

      Razlago na inštrukcijah angleščine učencu zapišem v poseben zvezek, da ima snov urejeno in pregledno zapisano. Nato sledi skupno reševanje nalog, da lahko sproti preverjam, kaj učenec zares razume, ter da on začne spoznavati, kaj se od njega pričakuje pri pouku.

      Praviloma otrok že pri prvi uri z mano dobi nov zagon in voljo, ker mu gre reševanje nalog bistveno bolje kot prej, zato brez težav sprejme, da bo do naslednjega srečanja samostojno naredil še kakšno dodatno vajo. Možno je izvajati inštrukcije tudi brez teh vaj, vendar pa resnično pospešijo učenje in vlijejo otroku potrebno samozavest, ko jih naslednjič vse preverim in obkljukam vse, kar je pravilno. Napakice pa skupaj odpraviva in se osredotočiva na napredek in ne na število napak.

      Na naslednjem srečanju potem z otrokom skupaj pregledava rešene vaje, in obkljukava vse pravilne rešitve. Če so še kakšne napake, jih odpraviva, vendar ni pomembno število napak, ampak se osredotočiva na napredek. Nato srečanje nadaljujeva z naslednjo snovjo.

      Zagovarjam pristop, pri katerem otrok zaradi samostojnega reševanja nalog pri meni ne le usvaja snov, temveč hkrati gradi svojo samozavest in postopoma oblikuje novo prepričanje, da zmore in zna. To je ključno, da se otrok začne samostojno učiti tudi doma in kmalu ne potrebuje več inštrukcij.

      Mnenja otrok in staršev

      Preizkusila sem že veliko inštrukcij angleščine, a nikjer ni bilo tako kot pri Kseniji. Že prvič, ko sem jo obiskala, me je navdušila s svojo pozitivno energijo in zabavnostjo. Ima preprosto razlago, kar veliko pomeni, saj se tako lažje naučiš. Čeprav sem imela pred začetkom občutek, da tega ne bom nikoli razumela in se naučila , se je vse spremenilo, ko sem prišla na prvo uro inštrukcij. Ksenija mi je vliva ogromno pozitivne energije, trdno voljo in pogum, da mi bo uspelo. In z njeno pomočjo sem pri spraševanju dobila zame odlično oceno 4 in tako dobila še večji zagon za naprej.

      Laura, 4. letnik

       

      Naša Teja je bila navkljub težavam, da mora spet k neki drugi učiteljici, prvič, res prvič, odkar je z nekom delala ANGLEŠČINO resnično navdušena in zadovoljna. Če sem iskrena, to sem iskala…ta odziv otroka in vem, da bo na tak način tudi angleščina šla bolje.

      mami Marjeta

       

      Pri Kseniji mi je všeč, da ima preprosto razlago, prijaznost, prilagodljivost in pozitivno motivacijo za učenca. Učenec pri njej začuti, da se je sposoben naučiti določeno snov, pa čeprav je težko.

      mami Tatjana

       

      Z vami je zelo prijetno delati, ker ste zelo prijazna, mirna in pozitivna oseba. Spoznala sem vas v prvem razredu, ko sem hodila na angleščino kot krožek. Že takrat mi je bilo všeč. Vsakemu učencu se posvetite in vsakemu razložite na različne načine, da ugotovite, kako si bolje zapomni. Čeprav je daleč, se zeloooooo splača. Poskusila sem že drugje, a ste vi najboljša. Za vas učenec ni številka. Ko me učite, se toliko časa ukvarjate z mano, na vse mogoče načine, da znam, in to mi je všeč. Ste najboljša učiteljica in najbolj pozitivna in skrbna.

      Devetošolka Urška

      Prijava na e-novice

      Vpišite svoje ime in priimek, da boste obveščeni o vseh novostih

      Prijava na e-novice

      Vpišite svoje ime in priimek, da boste obveščeni o vseh novostih