Kako potekajo inštrukcije?
Inštrukcije angleščine ali inštrukcije nemščine začneva z otrokom tako, da se pogovoriva in analizirava težave ter zastaviva cilj. Že v prvi uri ugotoviva, kaj je resnična ovira do uspeha. Pogosto kombiniram prvine sistemskega integrativnega coachinga in NLP tehnik z razlago snovi, da je učinek učenja maksimalen, rezultat pa kar najhitreje dosežen.
Razlago na inštrukcijah angleščine učencu zapišem v poseben zvezek, da ima snov urejeno in pregledno zapisano. Nato sledi skupno reševanje nalog, da lahko sproti preverjam, kaj učenec zares razume, ter da on začne spoznavati, kaj se od njega pričakuje pri pouku.
Praviloma otrok že pri prvi uri z mano dobi nov zagon in voljo, ker mu gre reševanje nalog bistveno bolje kot prej, zato brez težav sprejme, da bo do naslednjega srečanja samostojno naredil še kakšno dodatno vajo. Možno je izvajati inštrukcije tudi brez teh vaj, vendar pa resnično pospešijo učenje in vlijejo otroku potrebno samozavest, ko jih naslednjič vse preverim in obkljukam vse, kar je pravilno. Napakice pa skupaj odpraviva in se osredotočiva na napredek in ne na število napak.
Na naslednjem srečanju potem z otrokom skupaj pregledava rešene vaje, in obkljukava vse pravilne rešitve. Če so še kakšne napake, jih odpraviva, vendar ni pomembno število napak, ampak se osredotočiva na napredek. Nato srečanje nadaljujeva z naslednjo snovjo.
Zagovarjam pristop, pri katerem otrok zaradi samostojnega reševanja nalog pri meni ne le usvaja snov, temveč hkrati gradi svojo samozavest in postopoma oblikuje novo prepričanje, da zmore in zna. To je ključno, da se otrok začne samostojno učiti tudi doma in kmalu ne potrebuje več inštrukcij.